AI voorwaarden EVOKE

Algemene voorwaarden EVOKE

Algemene voorwaarden EVOKE

Evoke AI voorwaarden

Algemeen

Evoke maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om producten en dienstverlening te verbeteren. De AI-functionaliteit wordt ingezet voor:

  • het visualiseren en analyseren van financiële data uit AFAS;

  • het genereren van inzichten in de winst- en verliesrekening;

  • het beantwoorden van vragen via de AI-chatbot;

  • het uitvoeren van financiële berekeningen en prognoses.

Beperkingen van Evoke AI

  • Evoke is bedoeld als hulpmiddel voor data-analyse en visualisatie.

  • Evoke geeft geen financieel advies.

  • Resultaten vereisen menselijke verificatie voordat beslissingen worden genomen.

Data & Security

  • Er wordt geen GDPR-gevoelige data verwerkt of opgeslagen.

  • Er wordt geen GDPR-gevoelige data gebruikt door het AI-model.

  • Alle gegevens worden versleuteld opgeslagen in een ISO 27001-gecertificeerd datacenter.

  • Alle data wordt uitsluitend opgeslagen binnen de EU.

Chatbot

Opslag van data

Bij gebruik van de AI-chatbot worden vragen en gegenereerde antwoorden versleuteld opgeslagen. De Klant is zelf verantwoordelijk voor het al dan niet verwijderen van vraag en antwoord.

Doel van opslag

De opgeslagen gegevens worden gebruikt om:

  • klantsupport en hulp bij vragen te verbeteren;

  • de dienstverlening te optimaliseren;

  • technische problemen te detecteren en op te lossen.

Opgeslagen data omvat

  • de gestelde vragen aan de chatbot;

  • de door AI gegenereerde antwoorden;

  • het tijdstip van het gesprek;

  • de geregistreerde naam.

Toegang tot gesprekken

  • Alleen geautoriseerde medewerkers van Evoke kunnen gesprekken inzien.

  • Toegang wordt gelogd en gemonitord.

  • Medewerkers zijn gebonden aan geheimhouding.

Bewaartermijn

Chatgesprekken worden maximaal 12 maanden bewaard en daarna automatisch verwijderd.

Rechten

Met betrekking tot chatbotgegevens gelden de volgende rechten:

  • Recht op inzage – chatgeschiedenis is inzichtelijk via het dashboard.

  • Recht op verwijdering – gesprekken kunnen op elk moment of op verzoek verwijderd worden.
    Bij beëindiging van de dienstverlening worden alle chatbotgesprekken binnen 90 dagen verwijderd, tenzij wettelijke bewaarplichten van toepassing zijn.

Toegang tot gesprekken

  • Alleen geautoriseerde medewerkers van Evoke kunnen gesprekken inzien.

  • Toegang wordt gelogd en gemonitord.

  • Medewerkers zijn gebonden aan geheimhouding.

Opt-outmogelijkheid

Wanneer geen opslag van chatgesprekken gewenst is, kan:

  • de chatbotfunctionaliteit niet worden gebruikt; of

  • contact worden opgenomen met support via support@evokeonline.nl

Wanneer geen opslag van chatgesprekken gewenst is, kan:

  • de chatbotfunctionaliteit niet worden gebruikt; of

  • contact worden opgenomen met support via support@evokeonline.nl

Wanneer geen opslag van chatgesprekken gewenst is, kan:

  • de chatbotfunctionaliteit niet worden gebruikt; of

  • contact worden opgenomen met support via support@evokeonline.nl

Wanneer geen opslag van chatgesprekken gewenst is, kan:

  • de chatbotfunctionaliteit niet worden gebruikt; of

  • contact worden opgenomen met support via support@evokeonline.nl